Zespół Timm

lektor

FB YT

Niezapomniane wesele tylko z nami!
Muzyka do tańca
Gwarancja zdeptanego parkietu
Tematycznie - Country
Jest DJ jest impreza!
Dekoracje światłem ... magiczna chwila

Wesela

1
Dział ten przygotowaliśmy specjalnie dla tych z państwa, którzy poszukują oprawy muzycznej na przyjęcia weselne, dancingowe i inne tego typu imprezy muzyczne. Dla wszystkich przyszłych nowożeńców, właścicieli lokali weselnych.

Nasza firma oferując jeden z zepołów lub DJ’a – wodzireja jest w stanie zaspokoić wymagania najbardziej wybrednej klienteli. Repertuar dobieramy indywidualnie, na poczekaniu według oczekiwań gości weselnych, oczywiście istnieje możliwość wcześniejszego ustalenia częściowego repertuaru i zobrazowania całego klimatu wesela. Pragniemy ogólnie sprecyzować obsługę w/w imprez muzycznych przez nasz zespół lub DJ’a i zapewnić, iż robimy wszystko by każda z nich była udana i nie zapomniana.Chcielibyśmy przybliżyć państwu ogólnie, jak wygląda obsługa muzyczna wesel i imprez w naszym wykonaniu. Nikogo nie trzeba przekonywać, że zespół muzyczny czy DJ to najważniejszy element, który decyduje o udanej zabawie na przyjęciu weselnym oraz innej imprezie muzycznej. Nie trzeba również przekonywać, jak ważny jest wybór zespołu, mającego uświetnić państwa wesele, wprowadzając odpowiedni nastrój, atmosferę, nadzwyczajny klimat, który goście zapamiętają i będą mile wspominać bardzo długo. Jeśli chcecie sprawić niespodziankę swoim gościom oraz uniknąć rozczarowania i problemów wynikających z zatrudnienia przypadkowo wybranej kapeli, zapraszamy do przeczytania poniższego tekstu. Na początku chcemy zapewnić, że jesteśmy firmą od lat działającą na rynku, a nie kolegami spotykającymi się „od święta”, aby zagrać na jakiejś imprezie. Wykonanie usługi poprzedza podpisanie umowy, między klientem a firmą, co gwarantuje rzetelne wykonanie usługi. Zdarza się, że wynajęty zespół, spóżnia się lub co gorsze – wcale nie pojawia się na weselu. Oczywiście można domagać się odszkodowania, ale ten najpiękniejszy dzień dla młodej pary miał być niezapomniany z innych względów…

Oprócz tego, że tworzymy firmę jesteśmy też świetnie zgranymi i lubiącymi się przyjaciółmi. Na imprezach znakomicie się bawimy wraz z gośćmi, bo lubimy grać, śpiewać, ogólnie mówiąc lubimy muzykę.

2
Na weselach gramy zawsze w składzie 4-osobowym z pełnym zapleczem technicznym (nagłośnienie i oświetlenie) instrumenty klawiszowe, saksofon altowy i tenorowy, gitara elektyczna i akustyczna, akordeon, bęben marszowy, mini zestaw perkusyjny, przeszkadzajki (tamburin, marakasy). Oczywiście po hucznym wyprowadzeniu Pary Młodej z domu na styl prawdziwej kapeli ludowej. Pojawiamy się na Sali około godziny przed planowanym przyjazdem Pary Młodej. Taki czas pozwala nam spokojnie przygotować się do pracy. Parę Młodą witamy marszem weselnym, wznosimy toast i zapraszamy do zajęcia miejsc przy stołach, a my w tym czasie przygrywamy znane i lubiane szlagiery weselne do tzw. ”kotleta”. Zabawę zaczyna para młoda a regułą jest to, że gramy piosenkę wolną, wyjątkową, wybraną specjalnie dla najważniejszej pary na parkiecie. Wybór piosenki należy oczywiście do Pary Młodej. Po pierwszym tańcu zapraszamy wszystkich do tańca zapoznawczego i od tej pory wszystkie bloki piosenek są zapowiadane. Preferujemy ten sposób, gdyż nawiązuje się przez to kontakt z publicznością.

Pierwsze bloki muzyczne są krótsze, gdyż z doświadczenia wiemy, że goście wolą porozmawiać, poznać się i cyknąć co nie co. Generalnie nie mamy określonej liczby granych utworów, a ich ilość zależy od potrzeby chwili. Od 2-3 bloku staramy się wciągnąć wszystkich gości do zabawy i wspólnego śpiewania znanych przebojów. Goście bardzo lubią sobie pośpiewać, więc często wykorzystujemy ten fakt w naszej pracy. W trakcie wesela kilkukrotnie zmieniamy stroje i wykorzystujemy bloki utworów o tematyce cygańskiej, góralskiej, country. Oczywiście stroje są dopasowane do klimatu piosenek i nie zdarzyło się, abyśmy nie rozbawili nawet najbardziej opornych gości. Ok 22-23 godz. fanfary oznajmiają wszystkim, iż na salę wjeżdża Weselny Tort. Wtedy wspólnie z gośćmi brawami od serca zapraszamy Młoda Parę na uroczyste krojenie.

Punktualnie o północy staropolskim zwyczajem rozpoczynamy oczepiny.

3
Choć dzisiejsze zabawy sporo odbiegają od dawnych zwyczajów jednak często się o nich pamięta. Proponowany przez nas przebieg oczepin, jest na tyle oryginalny iż począwszy od Młodej Pary bawi się z czasem całe grono weselników. Proponowane zabawy w niczym nie są krępujące co podkreśla wagę uroczystości. Dlatego wśród nich nie znajdziecie Państwo takich, w których ktoś się rozbiera czy przepycha jajka przez nogawkę itp. Nasze propozycje polegają bardziej na wesołych skeczach, konkursach, zabawach tanecznych, powodujących wzajemną integracje gości. Po oczepinach które staramy przeprowadzić w ciągu maksymalnie 45 minut (kwestia do uzgodnienia jeśli mają być krótsze). Przebieg (konkursy i zabawy) zawsze są ustalane z Parą Młodą.

Następnie zapraszamy rodziców Młodej Pary na środek sali. Młoda Para wręcza im kwiaty oraz cytuje przygotowane wcześniej treści podziękowań, do których dołączana jest dedykacja muzyczna wykonywana przez zespół. Najczęściej z uwagi na treść utworu, wykonywana jest piosenka Urszuli Sipińskiej – „Mam Cudownych Rodziców”, ale równie dobrze może to być dowolnie wybrana przez nowożeńców piosenka. Co raz częściej zdarza się że Rodzicom śpiewane jest tylko „Sto lat”, w czym spory udział mają także goście. Ta pora podziękowań rodzicom sprawdza się najczęściej właśnie na końcu oczepin, gdyż praktycznie wszyscy goście zgromadzeni są na środku sali. Po tych ważnych punktach wesela zazwyczaj mamy nieco dłuższą przerwę, ze względu na podawaną kolację.

Po oczepinach ponownie proponujemy mnóstwo wystrzałowych pomysłów tak aby nikt z zaproszonych gości nie odniósł wrażenia, że wesele kończy się z końcem oczepin co często ma miejsce na imprezie które prowadzi mało doświadczony zespół muzyczny.

4
Wspólne prześpiewki przy stołach z zespołem Timm, klimat muzyki disco, czy występ pana młodego śpiewającego refren piosenki w rytmach hip hopu to tylko niektóre nasze propozycje, które powodują że goście świetnie bawią się do samego końca wesela. Zabawa zazwyczaj kończy się o godzinie 4.00 ale również ta sprawa jest tematem wcześniejszego uzgodnienia i sprecyzowania w umowie.

Oczywiście przedstawiony scenariusz jest poglądowy i zawsze wspólnie omawiany z każdą Młodą Parą na spotkaniu na dwa, trzy tygodnie przed terminem wesela.

Dążymy zawsze do tego by Nowożeńcy i cała rodzina zapamiętały ów wieczór i noc na długo, jako wspaniały czas uśmiechu, zabawy i radości. Robimy tak dlatego gdyż najważniejszą rzeczą dla nas jest zadowolenie klienta.

Do zobaczenia na parkiecie !!!